2007年7月9日 星期一

新office

今日坐新office喇,個位好大好深,好唔慣呢!!...不過呢,d人出出入入都經過我住前面,都幾擾攘o架其實,而且個個都望到我mon,無乜私隱,想打日記整d personal document都唔太方便呢!!!

先前忠告我叫我搵工o既女同事今日執office時講了一句'是但放住先啦,橫掂都唔坐得耐!',唔係o卦,咁快落了決定?唔係話俾多個月公司嗎??...忽然,覺得成team一個一個走,老細好可憐添...不過...同情還同情,佢o地走晒我就大把o野做,到時一定好慘,所以我唔可以心軟o架...

um...一日完了,未有電話!!


沒有留言:

張貼留言