2007年7月11日 星期三

交響情人夢



自半年前開始,已經不斷有friend向我推介呢套日劇,尋晚睇完喇,的確精彩!!!!

就咁聽"交響情人夢"呢個劇名,我仲以為係一套浪漫愛情片,點知睇第一集時驚喜萬分,估唔到故事咁'漫畫',很有趣呢!!!故事環繞音樂學院內的管絃樂團,主角們玩的樂器都幾特別,好似定音鼓、單/雙簧管等等,當然,亦有最大路的鋼琴同小提琴,而且男主角更係指揮添,好持別!!!

看完成套劇,令我對音樂有了另一種見解!!!小時候學琴練琴只覺是例行公事,老實講,我未試過全身必inmerge入彈湊的音樂內,只會間中於電視節目中,欣賞鋼琴演湊時空羡慕人家的靈活手指,從來無為彈琴下過大工夫!!!!中學合唱團當過指揮,老實講,只係人肉拍子機,又點識好似男主角千秋咁能夠完美地同音樂溝通,完美地向觀眾表現出作曲家想於樂曲中表達的意境!!!

我的奶白/黃色鋼琴已被我荒癈了八年了,而家無一首歌可以完整地彈出,浪費了爸媽多年為我付出的學費,唉...

另外,我知好多有學音樂的女生都對印上音符/樂器(等別係鋼琴的黑白鍵)圖案情有獨中,我亦不例外,除高音普號耳環外亦有一把黑白琴鍵間尺,嘻,很喜歡女主角野田妹的琴鍵袋呢!!!


 


2 則留言:

  1. 終於睇完喇, 冇介紹錯啦... 套戲本身就係來自同名comic, 現在出緊第2輯, 講野田妹同千秋去到外國的事, 而鍾意野田妹的另一個男仔都有出現, 因為佢想親近多d野田妹...(from我妹路邊社)不過想電視台開拍第2集就難d喇, 咁多外國境, 又點會有咁大製作... 喺日本都好興套劇呀, 之前去日本, 我本想夾野田妹扮的小"碗熊", 但老是夾不到, 而在酒店都有睇動畫版, 而聽聞野田妹用的鋼琴袋在日本勁炒呢... 我妹好迷千秋王子的, 所以專登在網下bid了一本2手的特刊, 仲包左幾首劇裡的琴譜呢, 成日嚷著要我彈俾佢聽, 不過都難難地, 要花時間練下! 

    回覆刪除
  2. 我只知日本會拍一兩集特別版咋!!! 不過講真,主角背後位高'手'真係好勵害,而且劇入面d歌難度真係好高,我估唔到演奏級都彈唔到呢!!!我就一定唔得喇...除鋼琴外,佢成個交響樂團表演o既大場面亦睇得出係真彈,製作真係好龐大呢!!!! 講開難彈o既歌,印像中Chopin d歌都算係我最唔鍾意彈o既~,哈哈!!!

    回覆刪除