2007年7月31日 星期二

ZZZ...

自星期日上完奧馬training後,我一直等奧馬公司負責人send個excel俾我update,點知直到尋日都唔send o黎,你唔急我咪唔急囉,點知尋日下午收到佢o地電話'吹'我呢,於是我咪叫佢o地send個file俾我盡快update囉!!!

我利用lunch搞掂好個file之後send番去,點知佢就叫我整個cheering plan出o黎,仲要今日朝早前send俾大家等大家星期日個training前可以做好準備工作...但係我尋晚唔得閒嘛,夜一夜先番到屋企,之後又好眼訓,於是唯有今朝五點幾起身做,估唔到做義工都可以咁忙...(o黎緊呢個星期六日都要training呀,無晒週末o既休息時間,真係慘!!!不過由於我有車牌,而我條team亦有需要,所以星期六我可以去上水學駕駛Golf Kart呀,好興奮!!)

好眼訓咁番工,點知一早係火車站行上自動電梯時見到最上一位女士的紗裙吹起了,成個pat pat(白色底)全露出o黎,噢...眼訓o既我精神為之一震...心中大叫該煨...

===============================================

女同事又又又又請病假了,同事陸續離職後office已經人很少,現在就更加冷清,睇住senior的同事們pick up了離職同事們的東西後都很忙,忙得沒空閒assign工作給我,沒人理之下,自己都算自動自覺搵o野做,點知同事連approve o既時間都無,最衰仲係我又無得上網喇(星期一開始o係公司又上唔到網喇,好唔開心呀,仲以為之前連續兩星期上到,之後都會上到唔會再cut添...),唯有o係公司發呆...慘!!!

不過,我份perm contract總算到手了,簽了後總算安心了,不過,可能也是煩惱的開始呢!!


1 則留言:

  1. 學楂 golf kart! o係一片綠油油o既草地上面楂車 幾得意咁喎!!!

    回覆刪除