2007年7月26日 星期四

破記錄!!!

破記錄,兼好肉痛...盛惠$178!!!!!

Lunch去o左間法國餐廳食扒,Set-Lunch由108至138不等!!我食o左羊扒,老實講,我唔係食家,真係唔識分別味道o既好壞係咪真係充份o係價錢度反映到(講真,我次次食完都對主菜無乜感覺,反而覺得貴餐廳d餐包、餐湯同甜品真係好味好多!!!),只係深深覺得邊食邊肉赤咁辛苦又何必...

今日呢個仲要係farewell飯,不過還好,今日都有十個人share番,算多了...唉,人食lunch我食lunch,點解我日日帶飯做慳妹,結果每星期食o個一餐lunch o既價錢竟然就足夠人o地食一個星期...認真無陰公...

結果,我就係咁破o左之前$160 o既記錄,同今日恆指相反,再闖新高...

 


3 則留言:

  1. 同今日的股市剛好相返呢﹗

    回覆刪除
  2. 哈哈€~ 真係幾貴 ah 個環境如何ah? 係咪好浪漫的

    回覆刪除
  3. 環境唔錯o既,但無view,因為對住d高樓大廈,而且同同事食喎,無諗過浪漫呢個問題...哈哈...

    回覆刪除