2007年7月29日 星期日

Cheering...

八點半起身,因為今日又要入體院義工training,本來好期望今日呢個job-specific training,點知負責帶training o既manage得唔太好,結果我都唔知今日學o左d咩!!!

九點半入到火炭,由於今次同平時聯絡開o既分組唔同,所以部份人都係第一次見面/認識,而我o個組入面十三個義工,得兩個女仔,連自己都覺得自己好珍貴呢,哈哈!!

在奧馬公司同事的帶領下,今日重點竟然落在構思Cheering Activities上...而且明明已經過了training完結的時間,但佢仲好似無所謂地繼續講無聊笑話,令其他心急要走的義工頗為不滿!!!

雖則我明白一條team入面Cheering o既重要性,但我認為Cheering應放在認識最基本的工作之後呢!!!結果我今天的感覺就只係浪費了大半天,我還是不知道我半個月後的好運北京比賽中的工作...十分無奈...

不過今日都仲有d值得記o下o既事發生o既,就係今日我第一次有機會吃會場provide o既伙食,而且仲好豐富添!!!午餐有六款,小食有雪榚,榚點,生果,朱古力,汽水,電解質飲料x2,同果汁,聽到都覺飽呢!!!只要義工番夠八個鐘shift就可以享用咁豐富o既食物,都幾開心,不過我今日約o左honey lunch,所以只係食o左d小食,未試正餐,不過美心o既質素,而且仲係會賣俾觀眾o既,我估都唔太差吧!!!

(今日拍了照呀,不過要等人send番俾我,遲d補番!!)


2 則留言:

  1. 哈哈, 開頭係混亂d架啦, 大家努力啦. 我地開左工幾日啦, 你俾果d refreshment coupon, 我有份點數呀! 哈哈

    回覆刪除
  2. 希望後日我會確切d知道我要做d咩啦,我唔想星期日全日又係focus係cheering...

    回覆刪除