2007年7月14日 星期六

同同事飲茶

尋日下午出o左旺角同同事們飲茶,自從無打波行山後都好耐無試過星期六/日見同事了,今日咁好興志,可能都同最近公司發生o既事不無關係,不過,都好開心佢o地預埋我份,嘻,可惜我塞車,遲晒大到,真唔好意思呢!!!

今日我+三位同事再+其中一位同事GF,五人去o左潮樓飲茶,都算叫得幾多食物,埋單每人$44,又OK喎!!!我o地當然有談論公司的事啦,星期一同事last day,太突然了,真唔捨得,唔知仲有無彎轉呢??

之後去行o左陣先達睇電話,同事們都猛叫我買,雖然我真係幾鍾意部機,但實際需要唔大,要上網,我而家部機都可以,要上早上了,所以我懷疑我買了新機都係唔會Online,咁咪浪費了部機囉!!!如果真係買,我最多利用個keyboard番工放工坐車時打日記,但honey話我又打得幾多喎...咁又係...但白色機好靚呀,亦好想玩window mobile 6...嗚...掙扎中,好唔好用gratuity買好呢...

再之後上同事家打Wii,網球同捧球我今次第二次玩咋,棒球依然強勁,上次7分今次6分,全壘打之餘仲要係場外全壘打,同事大叫有天份呢,哈哈!!!!不過之後玩另一隻game係射擊o既,我就好明顯好弱喇,仲慢到連畫面都hang了,好搞笑,換轉俾另一位同事玩,佢好快就打完呢,勁!!!

番到屋企,以為今日打得一陣Wii雙手唔太支力,點知真係俾同事講中,舉高手時真係有d無力呢,哈哈,聽日實好支力呢!!!


沒有留言:

張貼留言