2007年7月18日 星期三

討厭做決擇...但我有選擇嗎???

聽聞我的新terms firm了,同老細相熟的同事透露了大約情況我知,雖然還未從老細口中確定消息,但我想也有八九成兌現吧!!!另外,得知朋友幫我refer o既銀行IT工落空了,因為空缺已被fill up呢!!!

前途/學習機會/穩定性/薪籌....以上四種工作因素於不同的工作選擇中佔有不同比重...要選擇的時候真的感到很惱人!!!

Consultant Firm: 學習機會多,可以學到IT project workflow,所有o野都systematic d,薪籌比in-house高,但工作較focus,即所學的technical skills可能太專,出路可能較窄,而且大公司的project完了接不到job便無o野做,穩定性低...

In-House: 薪籌雖然比consultant firm低,但大公司始終較穩定,而且我apply 的是一間大銀行,從project中一定學到IT project workflow,學到所有IT project related o既documentation!!

現職: 薪籌最低,無IT project workflow可言,唔systematic,但由於夠亂,所以可以學到不同technical skills...但IT project中最重要的workflow同documentation統統無得學...而且公司現況出玩倒三角架構,management level有幾個,但得番我一個做development,工作量亦不會反映在薪籌上...

就咁睇,現職o既條件好似最差,但...事實上我而家跟本只有現職一個選擇...唉...星期一便contract end,如果new terms真的firm了,老細聽日或後日應該會同我confirm new terms了...煩惱多天,最後似乎還是要留在原地...


1 則留言:

  1. 如果你唔喜歡新term,睇下你想唔想轉工啦﹗ 始終依家仲細,無緊要啦﹗

    回覆刪除