2007年7月23日 星期一

大公司

沒有合約在身的我照常上班,事實上我真的可以不上班呀,而且我已經嘗試push老細,問他我沒有合約在身上班會有甚麼保障,得到的答案當然是'你放心啦,份新合約公司高曾已經簽了,effective date係七月二十四日,所以唔會出現無保障問題'!!!!

大公司大公司,若果我呢幾日因公事身亡了(啋!),合約上的簽名我到時想補也補不來,談何保障???大公司咁多個腦唔通唔知咩??最過份係我仲要o係呢間公司o既HR department做,HR處理咁多人事問題,竟然沒嘗試去保障公司及員工,避免沒合約在身上班而出現意外時所引至員工及公司的損失,實在說不過去!!!

為保障自己,我決定用blog記下此事,雖然我未能在此提供任何真憑實據去證明自己說的,但至少讓有份看我blog的朋友們為我作個證!!!!作為打工仔,相信大家都明實際情況下,沒有合約而上班都係為勢所迫(做得太絕會飯碗不保的!!!),我唔想得罪老細而令自己往後日子變得難過,若果未簽約前發生甚麼意外,希望大家出句聲支持我!!!!

唉...

==============================================

老細今日係office了,朝早十點就搵我傾了幾句,談了十分鐘吧,不過他所說的其實亦沒有甚麼特別,不過聽後我個心係舒服o左少少o既~

算啦,要爭取,將來還是有機會的,現階段,我應該專心點,努力工作,爭取表現亦係爭取更好待遇的一種最實際方法!!!!

新的一天開始了,加油!!!


7 則留言:

  1. 加油ah~~ support ^-^

    回覆刪除
  2. 而家喺公司上網, 仲洗唔洗用人地d account呀...如果仲用緊, 一家要反映下啦...

    回覆刪除
  3. 你講得o岩 真係諷刺 o係大公司的 HR DEPT 入面做 但自己所屬o既 dept 竟然處理呢d employment 問題處理得咁差 放心啦 船到橋頭自然直啦=)

    回覆刪除
  4. to 仙廸:  近排好似上得番喇,至少過去成個星期都上到,無中斷喎,好開心,唯一無咁好係我坐o左新位太開揚,唔可以好似以前咁成日睇住個巿/新聞,哈哈!!! to 阿仔:  無錯,船到橋頭自然直,順其自然心情都輕鬆d,自問盡了力,有d o野真係急唔o黎!!!

    回覆刪除
  5. 你部門咁多人走左, 搬過個好位得唔得?

    回覆刪除
  6. 我呢d小o既,要坐門口開門呀...haha...

    回覆刪除