2007年7月29日 星期日

熱情有時是很可怕的!!

唔知大家識唔識有d人係特別熱情,熱情o既程度可謂令人覺得'可怕'!!!

今日的義工活動我便認識了一位主動熱情的女孩,佢熱情的不斷癡住我'了'我講o野,更主動地送飲品俾我,似乎'特別'留意我同對我好,令我第一次懷疑認識的人可能是'Les'...希望只是我對佢o既'熱情'敏感吧...

不過,對於'熱情',我還是有深刻而又痛苦的體會,一切自兩年前開始...

兩年前我仲o係舊公司做marketing o既時候我認識了一個做summer的女孩,佢熱情主動,雖然只係做兩個月summer,但佢好快就同同事混熟,亦好快睇通公司內的人事關係問題,當時我大約做了八九個月啦,但都仲係矇盛盛,反而要佢提點番!!!

我同佢先後離開公司,之後佢就成日主動搞Re-U食飯,開頭我都覺無咩所謂,當聚舊,但聚多幾次就越o黎越唔想去,只係難以拒絕佢o既熱情而免為其難出席,有時真係幾辛苦!!!

點解我咁唔想去?最重要原因就係我跟本同舊同事唔熟!!!熱情o既女孩每次約Re-U都會約大約五六個舊同事,但其實,除女孩外,我一個都唔相熟,沒話題不特止,每次唯有講番舊公司的某某某某是與非,老實講,舊公司同事的事,我完全不感興趣,唯唯諾諾地坐一整晚聽是非,我真係覺得好無聊好悶,每次都令我覺得時間過得好慢好難受!!!

第二個原因,係佢o地每次都好豪!!!!豪o既程度同我而家d同事不相上下!!!每次Gathering不是他生日便是另一個他生日,還記得有次去了CWB一間普通的餐廳食飯,佢o地有7-80元的晚餐不吃,竟然齊齊話'高興'而要食豪d,全部叫了百幾元的牛扒据,可憐我堅持叫了80元的晚餐,最後連生日禮物及蛋榚,平均除後還是每人盛惠二百多元...!!!!錢,花在願意花的地方多多都會覺物有所值,但花在不願花的地方時,就會令人非常肉痛!!!!自問我跟某某同事講過的說話少得可以數出來,為何我要豪花數百去賀佢呢???

所以,現在每次收到女孩的電話我都感到很害怕,因為我知道每個電話就等於數百元,於是我開始用不同的藉口推卻約會,對上一個星期二我便扮OT而爽約了...內心其實都好唔好意思,好像背棄了女孩似的,但我知道如果我應約,我當晚一定更加難受!!!!

其實,我是知道女孩的熱情是沒惡意的,但我始終不敢向佢坦白"其實我同你同舊同事都唔太熟",因為我知道這樣一定會傷害到對方!!!如今最好的應對方法,可能是選擇不聽對方來電,極間中才無奈應一次約吧!!!


6 則留言:

  1. 咁你覺得過分熱情既男仔恐怖d 定係女仔 ah?

    回覆刪除
  2. 哈哈...認真各有各可怕o架~!!!! 男o既"熱情"得濟會令我覺得"討厭",我會不客氣地以"冷淡"作回應,我猜再不識趣的也會自動消失吧!!! 而女孩呢,就難應付了,至少她的"熱情"唔係令我"討厭",而係"煩",而且自己也是女的,深明女孩子內心脆弱,對於"冷淡"的回應一定很"hurt",所以我會感到"束手無策".... 至於當"熱情"包含了另一種意思的時候呢...我會覺得還是男孩子較恐怖吧,因為始終男女授受不親吧... 咁你又覺得呢???

    回覆刪除
  3. 你又講得幾有道理喎! 至於你那位舊女同事, 如果佢叫你食生日飯, 你咪推左佢lor, 如果行下街, 單獨食下飯都ok掛...

    回覆刪除
  4. 可惜我o地好少兩個出街哩...

    回覆刪除
  5. 話時話, 我地都好耐冇出過街喇...要搞d活動先得!

    回覆刪除
  6. 我都試過同d同事玩完,個人不單止沒開心,還有種空虛感呀﹗ 係bor, 我地都係時間gather下,玩下la!

    回覆刪除