2007年7月20日 星期五

我仲o係公司OT中呀!!!

Oh!!!OT了六個鐘,十一點幾先走,破晒紀錄,我仲要拎埋公司notebook番屋企,預備未來兩日假日隨時on-call remote access番公司做o野...不過...我係咪應該慶幸呢個OT o係我做了一年後先第一次出現呢!!!???老細話佢今日同我講新terms o既目的唔係想我做到咁夜...哈哈...我都知,但...似乎呢d亦係我相對要付出o既代價,只係希望呢d代價同新terms成正比,不要太過份!!!

整天做做做,contract end是星期一,點知今日到五點幾老細仲未搵我傾,於是忍唔住開口問了!!!就像預期中一樣,呢間公司認真唔掂,新contract還未預備好,我極有可能o係無contract下當幾天'義工',不過,老細亦口頭同我講了我的新terms!!!!!

由於之前已從同事口中知道了一個大概,正式知道時竟然無特別興奮,反而因為離職/將離職的同事同我講過我而家的profile在巿場上的價值後,對今次公司給與我的新terms感到有點不夠滿意,或許不知道出面環境的話,我知道今次新terms會開心同滿意一點!!!

至於新terms呢,就包括了salary adjustment,promotion同轉perm,還記得幾個月前已經放棄了轉perm的念頭,但因為呢個月內太多人走,headcount多了才輪到我,而promotion呢,亦可能因為公司準備請fresh grad以填補流失的空缺,為免我同fresh grad同級而promote我,所以,o係今次'公司政變'中,我可算係'漁人得利'!!!!

我,是會接受新terms的,而且,我並沒有其他選擇!!!近日同事們猛去interview,相信很快我便做'大姐姐'了,不再在team中最小的'o靚妹'!!雖然離職/將離職的同事向我分析了很多公司的缺點,但我知道以我的淺經驗,留在這裡還是有o野學的!!!

但經過同事們鼓勵,我對自己於巿場中o既競爭力亦開始有點信心,所以,現在我決定短期目標為半年,半年後拎埋年尾花紅出去闖,當然,我亦要於半年來keep住update 巿場形勢,以免好似今次咁,一切太突然而準備不足,亦唔想好似而家咁對自己的價值有幾多都唔知,對自己好蝕底!!

現在,一切都定了,一個星期的風波算是有了結局!!!現在,我只寄望公司快快請多d人分擔我這個唯一的developer的工作,不然,未來幾個月我將極多機會晚晚OT到今日咁夜了!!!!

P.S. 同同事們食完宵夜十二點九先打的由灣仔番屋企,第一次打的坐咁遠,原來車資無想像中咁貴,七折後百四多d,大約半個鐘番到,同事個個話我OT到咁夜最抵...哈哈!!

仲有,我要多謝呢個星期幫過我,俾過我意見,聽過我訴苦的大家,多謝!!! ^3^


1 則留言: