2007年7月9日 星期一

Confused

坐o左成朝,明明有o野做但集中唔到精神...

事實上,我都覺我被同事們的悔氣說話影響到,令我覺得留o係呢度等於做打雜,好擔心...如果同事一個一個離開後又唔請新人replace,我就要pick up d system admin work,到時,我一定會做得好唔開心o架...

下午,個project又有o野加/改喇,沒完沒了,到改完了,剛上production,轉頭又話要加多樣o野...玩嗎???點解唔一次過講,前後不到一個鐘呢,太過份,由於本身心情麻麻,當我知又要改的一刻我真有想喊o既衝動呀...求o下你啦,呢個project快d完得唔得呀!!!!

另外...今日仲未有電話,開始心急了...


2 則留言:

  1. 唔好咁易俾人影響到,做番自己份內事,盡力啦﹗

    回覆刪除
  2. 日日對住灰爆的工作真係好慘架, 完全明白! 不過唔向好方面諗會令你更慘, 學珍妮話, 盡力啦, 盡力先令人有存在感! 加油!

    回覆刪除