2007年7月26日 星期四

峰迴路轉???(請用私人回應!)

今日食完午飯後好眼訓,feel到個腦轉得好慢,而且唔知點解今日個肩頸位好痛(我覺得同尋日打波無關,似坐姿唔正確多d!),所以今日做o野o既效率好低!!!

好不容易放工,番到屋企又得番我同我媽兩個人食飯,好少人...食食o下差唔多八點電話響,一聽,竟然係同事幫我apply o個間consultant公司打o黎叫我下星期interview喎,我第一個反應係"o下,咁夜仲打o黎,好夜放工喎!!!",第二個反應係"噢,乜d timing咁唔夾..."!!!

我決定唔理三七二十一 in o左先!!!!

得,就多個choice,不過而家我未簽合約,絕對唔可以resign,如果唔係呢幾日份糧唔知會點,而且我同公司bargain完後又resign,感覺好似好無誠意,令老細/公司印像唔好,如果真係得o左,真係要好好諗清楚點樣處理!!!!

唔得,就當見識多d,練o下久違了的interview skills,又可以知道自己的料子去到邊,都好o既~!!!!

不過,講到尾,如果呢個interview係上星期發生就好啦,話唔定in成o左我就可以好豪爽咁學同事咁一日通知就離職...而家我未簽新約但又口頭上答應renew,時間唔三唔四...


沒有留言:

張貼留言