2007年7月20日 星期五

撞鬼,又咁早起身!!

想點呢~尋晚OT到咁夜,番到屋企沖完涼點半,一online離職了的同事即MSN我,講我份新terms講公司形勢,聽得出佢仲好有怒氣!!!傾傾傾,兩點半先訓,點知成個腦仲係份program,似乎唔慣OT的我精神有點緊張,訓唔著!!!

我估三點幾睡著了吧!!點知晨早八點俾太陽曬到熱醒,之後個不自覺在運轉,訓唔番了...一晚OT便換來需要幾個月睡眠才淡化了的黑眼圈,太過份!!!

唉...幸好今天honey還未回來,我無街出,希望我尋晚幸苦完成的工作無任何差池...(都幾難...)...我不想真要remote access番公司做...

=================================================

今日舅父同舅母o黎我屋企,雖然我今日吽吽o下,但都有打番兩圈,仲不受我眼上的黑氣影響,旺氣迫人呢!!!!

=================================================

夜晚同同事MSN,唔係o卦,又想改個program design??????不知不覺講到無名火起,今日老細call(我miss o左!)原來係想我又改program,想點呀,如果係我尋晚OT到咁夜改的program有bug要我改相信我唔會氣憤,而家分明不是我問題,而係user未諗清諗楚而又想改呢樣o個樣o既問題!!!!!

有點氣憤添...或許唔夠訓心情煩燥,一股怨氣不自覺向同事講晒出o黎...唉....


2 則留言:

  1. 我都係咁早醒左ah  -__-" 工作既野加油la!! ^-^

    回覆刪除
  2. 我都發覺我MSN list上同我咁上下時間Online o既多數係你呢... 天生醒訓都幾無奈...

    回覆刪除