2007年7月3日 星期二

搵工

又多一個同事走了...

該同事今日走埋o黎靜靜同我講佢遞o左信,然後再叫我諗諗...

一個跟住一個走,一個跟住一個走埋o黎關心我...其實我好感激佢o地為我切想,之但係我連自己想要d咩都唔知,要走又談何容易??

今日update o左resume同cover letter,雖然走唔走對我呢個小薯仔真係無乜所謂,但有多個option俾自己總係好事,呢幾日要落力上網搵o下工先得!!!

==================================================

夜晚專心搵工,竟然o係一間銀行網頁見到有peoplesoft o既opening,好興奮呀,不過又有d擔心,因為今日話我聽會走o個位同事個offer都係bank呀,所以我怕呢個opening已經被fill up喇...anyway,我聽朝一早要apply先得!!!!!

Aza Aza Fighting!


3 則留言:

  1. 我都update緊個cv...

    回覆刪除
  2. 你問清楚你同事個offer係邊間bank, 話唔定佢有意想不到既消息俾你呢...加油呀! 肯睇下job ad, 係向成功既一大步啦!

    回覆刪除
  3. 問唔到呀,我尋日都係主動問多幾句先知係bank咋!!我會努力o架喇!!!

    回覆刪除